Verhuur

Onze jeugdlokalen, Domus Damiano, zijn te huren via de website www.kampas.be, waar je onze lokalenfiche kan vinden. Je kan er de verhuurkalender vinden en de mogelijkheid tot reserveren. Wij verhuren NIET aan studentenverenigingen en klassen van het middelbaar onderwijs.

LET OP: Wij verhuren niet via deze website. Reservaties dien je te maken via bovenstaande info. Wil je meer informatie over onze lokalen? Contacteer dan onze verhuurverantwoordelijke, wiens contactgegevens onderaan deze pagina te vinden zijn.

Duur van verhuur:

• Tijdens de weekends eindigt de verhuur op zondag tussen 12u en 12u30.
  • Tijdens de leefweken start de verhuur op zondagavond om 19u en eindigt de verhuur op vrijdagnamiddag om 18u.
  • Tijdens de zomerkampen is verhuur slechts mogelijk per 10 dagen.

Capaciteit:

• In onze lokalen kunnen tot maximum 45 personen te slapen worden gelegd.
  • Op het terrein, als tentengrond, is nog plaats voor zo'n 100 personen.

Aanbod:

• Borden, bekers en bestek zijn standaard voorzien op 50 personen.
  • Ruim voldoende keukenmateriaal aanwezig (ketels, pannen, kookplaten en keukengerei).
  • 3 nieuwe toiletten (2020)
  • 2 nieuwe douches (2020)
  • 8 nieuwe wastafels (2020)
  • Biologische afvalwaterzuivering (laureaat Duurzame Helden Stad Leuven, 2020)
  • Kampvuurkring

Richtprijzen:

• Prijs weekend: 350 euro (excl. verbruik) + 350 euro waarborg
  • Prijs leefweek: 350 euro (excl. verbruik) + 700 euro waarborg
  • Prijs kampperiode van 10 dagen: 3200 euro (excl. verbruik) + 1250 euro waarborg

Wij rekenen een standaard afvaltoeslag aan van 30 euro per weekend en leefweek, en 125 euro per kampperiode van 10 dagen.

Huuraanvragen voor niet-erkend jeugdwerk of privé-doeleinden betalen een toeslag van 40 euro per weekend of leefweek.

Bovenstaande informatie kan verouderd zijn. De meeste actuele informatie omtrent onze verhuurafspraken kan u op onze lokalenfiche vinden.

Contactgegevens lokaal- en verhuurverantwoordelijke:

Dries Symons

Nieuwe Prinsstraat 13