Spaghettiweekend 27-28/01

Het is weer zover! Volgend weekend (zaterdag 27 en zondag 28 januari) verzamelen want traditiegetrouw voorzien wij dan dampende borden spaghetti, door ware keukenprinsen en -prinsessen bereid en dat allemaal om jullie honger te stillen. Iedereen, met of zonder scoutshemd, is welkom! Ouders, grootouders, overgrootouders, plezante nonkels en plezierige tantes, broers en zussen, vrienden van vrienden en (over)buren... Allen welkom aan tafel!

Kom proeven van overheerlijke spaghetti bolognaise of spaghetti vegetariana. We hebben porties geschikt voor zowel volwassenen als kinderen en dit alles aan democratische prijzen. U schuift uw voeten onder tafel, wij voorzien de rest. De winst van dit evenement is bestemd voor de algemene werking van de scouts en meer concreet voor het aankopen van nieuw spel/kampeermateriaal

Een tekenwedstrijd voor de kleinsten - en degenen die hun kinderjaren willen herleven - is ook aanwezig!

OPENINGSUREN: zaterdag 27 januari van 17:30 tot 21:30 en zondag 28 januari van 11:30 tot 14:30.

LOCATIE: GC De Bosstraat, in de Bosstraat - uiteraard!