Zaterdag 4 mei: Spikeballtoernooi & zomerbar

๐ŸŒž๐Ÿ๐Ÿน Zin in een dag vol zon, sport en plezier? Kom aanstaandeย zaterdag 4 mei naar het Spikeball toernooi en Zomerbar georganiseerd door de Givers van de Damiaanscouts!

Met de eerste echte zonnestralen die doorbreken, is het tijd om de zomer te verwelkomen. En wat is een betere manier om dat te doen dan met een gezellig toernooi, verfrissende drankjes รฉn een springkasteel voor de kleinste bezoekers?

โ„น๏ธ Evenement Details
๐Ÿ“… Datum: Zaterdag 4 mei 2024
๐Ÿ•’ Tijd: Toernooi begint om 14:00 uur (aanwezig om 13:30 uur) - Zomerbar open tot 23:00 uur (finale van het toernooi gepland rond 18:00 uur)
๐Ÿ“ Locatie: Scouts- en Gidsenpad 1, 3012 Leuven, Belgiรซ

๐Ÿ Spikeball Toernooi
- Teams van 2 of 3 personen kunnen deelnemen
- Inschrijvingsgeld: 8 euro per team (minstens 4 wedstrijden gegarandeerd!)
- Inschrijven via: [Inschrijvingsformulier](https://forms.gle/YiQVEYFDdMq9d8dK6)

๐Ÿน Zomerbar
- Gratis toegang voor supporters en liefhebbers van een gezellige sfeer!
- Geniet van heerlijke hapjes en drankjes terwijl je de wedstrijden bekijkt.

๐ŸŽ‰ Voor de kleinsten
- Laat de kleintjes genieten van het springkasteel terwijl jij van het toernooi en de zomerse sfeer geniet!

๐ŸŒŸ Kom samen met je vrienden en familie en steun onze Givers op weg naar hun buitenlands kamp! Het wordt een dag vol sportieve uitdagingen, ontspanning onder de warme zon en vrolijkheid voor jong en oud. Tot dan! ๐ŸŒž๐Ÿ๐Ÿน