April - Mei 2023

Gegroet leden en ouders

Het is helaas al zover, de laatste Damianer van dit scoutsjaar heeft jullie brievenbussen bereikt. Niet getreurd, want de laatste twee maanden zitten bomvol scoutsevenementen!

Wanneer we even terugblikken zien we februari en maart als rustige maanden, met hier en daar een scoutsweekend. Heel de leidingsploeg heeft kunnen genieten van nieuwe leden te leren kennen op onze jaarlijkse leidingswissel en we hopen dat de leden dit ook verfrissend vonden! Maart is helaas niet afgesloten met een klassieke vergadering, maar met een leidingsweekend om de leidingsploeg een welverdiende pauze te geven.

In april vliegen we er wel weer in met een groepsopening op zondag 2 april! De week erna is het alweer Pasen, met bijbehorende vakantie uiteraard! Daarbij is het belangrijk zeker de juiste uren per tak te bekijken, aangezien deze kunnen verschillen. Hiernaast hebben we nog verschillende evenementen in petto! Deze zijn te vinden op onze nieuwspagina!

Heel de leidingsploeg wil dan nog alle leden, ouders en vzw-leden bedanken voor het tot nu toe geweldige scoutsjaar mee mogelijk te maken! Hopelijk kunnen we het mooi afsluiten met een geweldige groepsdag en prachtige kampen!

Stevige linker

Nathalie, Maarten, Ward en Cas