Jin

Allerliefste jinners!

Het scoutsjaar is al fantastisch begonnen met een spetterende kinderparty, een zotleuk jinweekend en een toch wel gezellige wafelenbak. Laten we in deze positieve schwung blijven en er een memorabel eindejaar van maken.

Op zondag 4 december komt sinterklaas naar de scouts! Aangezien jullie dan volop in de examens zitten, hebben we geen vergadering. Maar wees toch maar braaf, want wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!

Op zondag 11 december is het weer tijd om jullie schaatsen boven te halen. Trek je muts en handschoenen maar aan, want we gaan de schaatsbaan van Leuven onveilig maken. Er volgt nog een mail met praktische informatie over waar en wanneer jullie verwacht worden. Neem alvast een genaamde enveloppe mee met 6 euro erin! Tot dan!

Zondag 8 januari vliegen we er als eerste vergadering van 2023 meteen stevig in! Tijdens onze driekoningen vergadering gaan we rond in Wilsele om geld te verzamelen ten voordele van het goede doel. Over wat, wanneer en welk goed doel we dit jaar steunen wordt later gecommuniceerd.

Zondag 15 januari zit het gros van de leiding nog steeds in de examenperiode ☹ . Daarom kunnen ze wel wat hulp gebruiken bij de voorbereiding en het leiden van de zondagse vergadering. Het is dus tijd voor de eerste jintro van het scoutsjaar. Jullie krijgen de kans om zelf leiding te staan als voorbereiding op volgend jaar! Praktische info volgt.

Vrijdag 20 januari is het tijd voor onze jaarlijkse examenactiviteit, opnieuw omdat de leiding het druk heeft met de examens. Dit betekent dat we vrijdagavond samen op uitstap gaan. Over de bestemming en plaats van afspraak wordt nog geco mmuniceerd.

In het weekend van 28 - 29 januari staat het spaghettiweekend gepland. Kom zeker genieten van een lekker bord spaghetti om de wekelijkse werking van de scouts te steunen.

Voila, dat waren de afspraken voor de komende 2 maanden. Wij hebben er alvast super veel zin in! We wensen jullie super veel succes met jullie examens en tot snel!!!!

Scouteske groetjes

Brecht, Luna, Sander en Jan