Kawellen

Beste kawellen,

Zet jullie schoen al maar klaar, want het is weer de tijd van het jaar. De Sint is in het land en komt ook onze scouts bezoeken. Het belooft een toffe dag te worden met veel lekkernij. We verwachten jullie op zondag 4/12 om 14u aan het speeltuintje.

Kawellen, luister goed! Deze zondag 11/12 gaan we iets speciaals doen. De Damiaanscouts gaat op verplaatsing naar de schaatsbaan om ons daar enorm te amuseren. Ben je geen fan van super snel te racen, geen probleem! De leiding is er om jullie te helpen. We verwachten jullie om 9u 15 aan de schaats baan in Haasrode, waar jullie om 12 uur terug worden opgehaald. Neem een genaamde enveloppe mee met 6 euro! Tot dan!

Liefste kawellen, wie onder jullie heeft veel wijsheid? Kom het zeker uittesten op onze leuke quiz op zondag 18/12 . Het is niet zomaar e en quiz, maar de superspannende Fristiquiz! Het is dus zeker de moeite waard, als je van quizzen en Fristi (of een ander alternatief) houdt. Zoals gewoonlijk spreken we om 14 uur af aan het speeltuintje bij de Bosstraat.

Beste kawellen , tijdens deze gezellige tijd van het jaar kan een kerstfeestje toch niet ontbreken! Doe maar zeker je mooiste kerstverkleedkleren aan en dan maken we er een speciale avond van! Verdere informatie over de uren volgt nog in mail. We zien jullie graag op vrijdag 23/12.

Allerliefste kawellen, de kawellenleiding wenst jullie een fantastische kerstvakantie met een heel leuk Nieuwjaar en prachtig kerstfeest. Hopelijk krijgen jullie veel pakjes en zijn er veel hapjes om lekker van te smullen. Opdat jullie goed kunnen vieren, hebben wij 01/01 geen vergadering gepland. Tot volgende week!!

Op zondag 08/01 gaan wij met heel de Damiaanscouts sterzingen!!! Zoals elk jaar trekken wij door de straten van Wilsele en verspreiden we veel vreugde en prachtig gezang. Wij hopen dat jullie verkleed komen, dat mag zo originee l en creatief mogelijk. Jullie worden verwacht aan de kerk van Wilsele voor een kleine misviering om 9 uur. Daarna vertrekken jullie voor de tocht en dan krijgen jullie als laatste nog chocomelk en pannenkoeken als beloning aan de lokalen. Daar mogen jullie om 14 uur weer opgehaald worden door jullie ouders.

Beste filmgenieters, deze zondag 15/01 gaan we het heel gezellig maken. We gaan namelijk met z’n allen lekker naar een film kijken!!! Jullie zijn allemaal welkom om 19 uur aan de lokalen. Als je wil, mag je een dekentje en een kussentje meenemen om het extra gezellig te maken. Om 21 uur is de film gedaan en mogen jullie ouders jullie voldaan terug meenemen naar huis. Tot dan!!!!!

Dag gangsters, zijn jullie klaar om de slechte, kwaadaardige kant in jullie naar boven te halen? Deze zondag 22/01 spelen we het gevreesde douanespel. Jullie worden als normale burgers aan het speeltuintje van de Bosstraat verwacht om 14 uur. Op diezelfde plaats mogen jullie terug opgehaald worden om 17 uur als echte gang sters.

Deze zondag 29/01 hebben jullie geen vergadering, het is namelijk spaghettiweekend. De kawellenleiding nodigt jullie uit om een heerlijk bord spaghetti te komen eten ten voordele van de scouts. Tot volgende week!!!

Groetjes,

De kawellenleiding