Kawellen

Beste kawellen

Zorg maar dat jullie allemaal braaf geweest zijn, want op 3 december komt de sint bij ons langs. Om 14u worden jullie bij het speeltuintje verwacht. Als jullie jullie het afgelopen jaar voorbeeldig hebben gedragen, krijgen jullie misschien wel een leuke verassing van de Sint. Om 17u mogen jullie terug opgehaald worden bij het speeltuintje.šŸ˜Š

Op 10 december gaan we met de hele scouts het (bijna) begin van de winter vieren door met zā€™n allen te gaan schaatsen. We verwachten jullie om 9u15 bij de schaatsbaan in Heverlee. We gaan tot 11u15 schaatsen en om 11u30 kunnen jullie ouders jullie terug ophalen. Zorg dat je genoeg kleren meehebt, handschoenen en een muts, zodat je het zeker niet koud krijgt.

De week erna, op 17 december, gaan we samen overheerlijke dessertjes bakken. We verwachten jullie om 14u bij het speeltuintje, zodat we dan samen naar de lokalen gaan om daar de lekkerste lekkernijen ooit te bakken.

Op vrijdag 22 december gaan we samen kerstmis vieren door een gezellig kerstfeestje te organiseren. Zeker komen, want dit wordt een onvergetelijk feestje. Om 18u30 verwachten we jullie bij de lokalen met een volle maag, en we zijn om 21u klaar. Er komt nog een mail met verdere uitleg.

De week erna is het helaas geen vergadering omdat het Nieuwjaar is, zodat jullie dit goed met jullie familie/vrienden kunnen vieren. We gaan jullie alvast missen, maar niet getreurd, de week erna is het wel vergadering.

Op 7 januari gaan we sterzingen voor het goede doel. We gaan door de straten van Wilsele om aan de deuren langs te gaan. Train jullie stem maar al goed zodat jullie iedereen kunnen verbazen met jullie prachtige zangtalenten! Het is ook altijd leuk om jezelf te verkleden, dus vergeet dat zeker ook niet. Hier wordt nog een mail over gestuurd.

Kom 14 januari zeker, want vandaag is de GROTE Fristi-quiz. Doe zeker je best, want misschien krijg je wel een leuke beloning als je wint.šŸ˜ŠWe zien elkaar om 14u bij het speeltuintje.

Op 21 januari gaan we het grote Cluedo spel spelen. We spreken samen af om 14u bij het speeltuintje. Bereid je voor op een spannend avontuur boordevol mysterie in een zoektocht naar de dader.

Op 28 januari is het helaas geen vergadering, aangezien het dan spaghettiweekend is. Allemaal komen, want dan kan je genieten van een heerlijk bord zelfgemaakte spaghetti.