Jins

Allerliefste jinners!

Hopelijk hebben jullie het nieuwe jaar al goed ingezet. Nu de examens van de leiding achter de rug zijn, staan we helemaal klaar om er samen met jullie weer in te vliegen.

Op zondag 5 februari is de leiding even op vakantie na de lastige examenperiode. Daarom is het geen vergadering.

Op zondag 12 februari spreken we af om 14u aan de lokalen voor een traditionele scoutsvergadering, ondertussen wel al een tijdje geleden ;).

Zondag 19 februari: Iedereen die zin heeft in een spetterende namiddag, verwachten we om 14u aan de lokalen. Tot dan!

Zondag 26 februari: afspraak om 14u aan de lokalen. Voor een leuke namiddag ravotten en plezier maken.

Zondag 5 maart hebben we geen vergadering, maar start wel onze (weet ik zeker dat het gaat worden) legendarische leefweek. We verwachten iedereen met zijn slaapgerief, verse onderbroeken, de nodige schoolspullen en een gevulde maag aan de lokalen om 20u!

Zondag 12 maart is het leidingsverdeling! Jullie krijgen voor één keer een andere leidingsploeg en dan zijn wij ook eens voor een dagje van jullie verlost ;). We verwachten jullie om 14u aan de lokalen.

Zondag 19 maart spreken we nog een laatste keer deze winter af om 14u aan de lokalen om er een fantastische namiddag van te maken!

Zondag 26 maart is het geen vergadering en zullen jullie ons een weekje moeten missen, want het is leidingsweekend.

Voila dat waren de afspraken voor de komende 2 maanden. Wij hebben er alvast superveel zin in!

Scouteske groetjes

Brecht, Luna, Sander en Jan