Kawellen

Dag liefste kawellen,

Ook voor februari en maart heeft jullie leiding weer allerlei leuke vergaderingen gepland!!

Trek jullie schorten maar aan en oefen jullie dialect, want zondag 5 februari spelen we Italiaanse chef!! Wat we gaan maken, is nog geheim, maar bereid je maar voor door flink wat pasta en pizza te proeven! Jullie worden om 14 uur aan het speeltuintje verwacht.

Op zondag 12 februari spelen we het leukste spel van het jaar, het is dan namelijk anti-Valentijn, alle hartendiefjes en cupido’s worden om 14 uur aan het speeltuintje verwacht.

Trek jullie stevige klimschoenen maar aan en zorg dat je niet te veel last hebt van hoogtevrees (als je gaat winnen natuurlijk 😉), want zondag 19 februari spelen we het grote ladderspel! Hier komt jullie kans om te bewijzen wie de sterkste kawel is! Wij verwachten jullie om 14 uur aan het speeltuintje.

Gegroet kawellen, zoals echte originele scouts zullen we op zondag 26 februari ons wagen aan pleinspelen, de favoriete spelen van elke scouts en gids. Trek jullie stevige schoenen aan en zorg dat je T-shirt vuil mag worden. Kom zeker langs om 14 uur aan het speeltuintje.

Op zondag 5 maart zal je huidige leiding niet voor je neus staan, want het is dan leidingswissel! Wees er zeker bij om 14 uur aan de Bosstraat. Om daarna om 17 uur terug opgehaald te worden aan dezelfde plaats.

De vergadering die zal plaatsvinden op 12 maart, zal een van de beste vergaderingen van jullie leven zijn. Wij kunnen er jammer genoeg nog niet veel over zeggen. Maar wees er zeker bij om 14 uur aan het speeltuintje van de Bosstraat om erachter te komen wat we zullen doen. Om 17 uur zullen jullie met de grootste glimlach op jullie gezicht terug naar huis gaan.

Het weekend van 17-19 maart is het weer zover. We gaan met de kawellen op weekend!!!! Hou de data maar vrij, want ook dit weekend zal enorm leuk worden. Meer informatie over het weekend zal nog volgen in een mail.

Zondag 26 maart is het geen vergadering, omdat jullie leiding zelf op weekend is om de rest van het jaar voor jullie zo leuk mogelijk te maken.

Groetjes,

De kawellenleiding