Inschrijvingen en startdag

Je zag het misschien al in onze kalender staan: 22 september houden we onze startdag! Dit is de eerste scoutsnamiddag van ons scoutsjaar. Vanaf 12u30 nodigen we graag alle ouders en leden uit voor een klein hapje en een drankje. Tijdens deze gelegenheid maken we ook de nieuwe leidingsploeg bekend, al benieuwd wie jouw leiding wordt?

Uiteraard geen scouts zonder leden! Daarom beginnen de inschrijvingen voor huidige leden en gezinsgenoten op zaterdag 31 augustus 2024. Nieuwe leden kunnen zich inschrijven vanaf zaterdag 7 september 2024! De volledige uitleg rond inschrijven vind je terug op deze website onder 'Inschrijven?'.

Wil je graag eens kennismaken met onze scouts vooraleer je in te schrijven? Dat kan! Je kan de eerste twee zondagen van het scoutsjaar meedoen zonder inschrijving. Vanaf je derde deelname is inschrijving verplicht.

Toch nog iets onduidelijk? Je kan met al je vragen terecht bij groepsleiding@damiaanscouts.be