Startdag 24/09/2023

Al aan het aftellen naar het nieuwe scoutsjaar? Wij ook! Zondag 24 september houden we onze jaarlijkse startdag. We verwelkomen alle ouders en leden om 12u30 aan onze eigen scoutslokalen voor een receptie. Tussen de hapjes en drankjes door wordt onder andere de nieuwe leidingsploeg voorgesteld. Kom dus zeker op tijd om de onthulling van jouw leiding mee te maken. Om 14u begint zoals gewoonlijk de zondagse vergadering. Dit betekent het einde van de receptie en uitzwaaien van de ouders.

De kawellen en kapoenen zien hun ouders terug om 17u aan het speeltuintje van de Bosstraat. Voor de (jong)givers eindigt de (start)dag een halfuurtje later. Zij mogen zelfstandig vanaf de lokalen naar huis vertrekken.

Alle leden die veranderen van tak (bijvoorbeeld overgang van kapoen naar kawel) en nieuwe leden nemen best een rugzakje met handdoek en reservekledij mee.

Tot dan!