WOF 7 oktober 2023

Wilsele on Fire is ondertussen een begrip geworden in Wilsele en omstreken. Van bij het begin in 2003 was het een succes. Eerst voornamelijk dankzij ouders van scoutsleden maar ondertussen komen de feestvierders niet meer alleen uit Wilsele-Putkapel. Gedurende de afgelopen 20 jaar is het gegroeid van zo’n 250 gasten tot een kleine 800 enthousiastelingen.

Zaterdag 7 oktober is het dan de 21ste editie van Wilsele On Fire. Wij zorgen zoals steeds voor een gezellige sfeer, de beste dansplaten van vroeger en nu, onze legendarische tapasbar en zo veel meer... Zorg dat je erbij bent! Laten we er samen een spetterend feest van maken

Bijkomend kan zo'n groot evenement niet plaatsvinden zonder een leger van een 70-tal vrijwilligers. We rekenenen graag op leiding, givers, oud-leiding en .... ouders!! We zoeken nog opbouwers, tappers, kassiers, bediening en afbrekers. De shiften duren 2u. Indien je graag een handje helpt, stuur ons dan zeker een mailtje: wof@wilseleonfire.be. De volledige opbrengst van Wilsele on Fire gaat naar de aankoop van groot materiaal voor de Damiaanscouts.

Met de opbrengst van de vorige 20 edities hebben we tenten, kampeermateriaal, sjorhout, keukenuitrusting, tafels en banken,... aangekocht. Hierdoor kunnen we de wekelijkse werking en zomerkampen betaalbaar houden voor ieders portemonnee.