Givers

2/04: Woudloperskeuken

Trek je schort alvast maar aan, want vandaag is het in de keuken te doen! Jawel, het is die tijd van het jaar: woudloperskeuken. We spreken om 10u (voormiddag) af aan de lokalen om een heerlijk menuutje te maken en om dat daarna natuurlijk ook op te smullen! Middageten zal niet meer nodig zijn na dit eetfestijn!

9/04: Pasen

Zoals elk jaar komt de paashaas langs om zijn paaseieren te verstoppen. Er zal dus een groot paasspel gespeeld worden.

16/04: Techniekenvergadering

Sjorren, vuur maken, tenten opzetten. Als een echte scouts moet je dit allemaal kunnen. Omdat de ene dit al wat beter kan dan de andere, gaan we een echte techniekenvergadering houden. Zoals altijd verwachten we jullie zondag van 14u-17u30. Be there or be chiro!

23/04: Radioactive voorbereiden

Omdat we er een zo spetterend mogelijke fuif van willen maken, gaan we vandaag zo veel mogelijk voorbereiden. Dit zal gaan over de decoratie klaarzetten, knutselen etc. Allemaal welkom op zondag van 14u-17u30. Tot dan!

29/04: Radioactive

29 april gaat ons jaarlijkse feest door waarvan de givertak traditiegetrouw de hoofdorganisator is. Radioactive bestaat dit jaar enkel uit een fuif, dus er is geen festivalgedeelte meer in de namiddag. Zaterdag gaan we overdag samen de GC klaarmaken. Verdere informatie daarover volgt nog via mail. Maak alvast zoveel mogelijk reclame bij al jullie vrienden, opdat we er een fantastische fuif van kunnen maken!

5/05-7/05: Weekend

Eindelijk, het 2de weekend is daar. Pak je zwembroek maar mee, want zwemmen gaan we doen, in de zee! We gaan ons superhard amuseren en gaan er het beste van maken. De inschrijvingen en verdere info volgen nog via e-mail.