Jin

Allerliefste jinners!

Het einde van het scoutsjaar is in zicht, maar april en mei beloven nog drukke (maar natuurlijk superleuke) maanden te worden.

Zondag 2 april is het een gewone zondagvergadering. Waarschijnlijk gaan enkelen van jullie (degenen die geen jintro gedaan hebben) een vergadering voor de rest van de jins voorbereiden. Wie, waar, wat en hoe zal dus via Whatsapp gecommuniceerd worden. Maar het wordt ongetwijfeld superrrleukkk om nog eens een klassieke scoutsvergadering te hebben.

Op zondag 9 april is het Pasen. Aangezien vele van jullie waarschijnlijk familiefeest hebben en jullie er niet voor staan te springen om paaseitjes te zoeken in de voormiddag, zullen we samen met jullie overleggen wat we kunnen doen dit weekend.

Zaterdag 15 april is het JINQUIZ!!!! We gaan er alles aan doen om er een echte topquiz van te maken, dus jullie worden waarschijnlijk vanaf de middag verwacht om te helpen opzetten. Het exacte uur zullen we natuurlijk nog communiceren. Laat zeker weten als je er niet bij kan zijn overdag of tijdens de quiz zelf! Maak alvast reclame bij vrienden, familie, buren of vreemde mensen op straat, want dit is een heeeel belangrijk evenement voor ons kamp!!!

Na (hopelijk) een topeditie van de jinquiz gaan we op zondag 23 april even bekomen met een echte, typische zondagse scoutsnamiddag. Waarschijnlijk zal deze weer voorbereid worden door de jin die nog geen jintro hebben gedaan om jullie toch wat voor te bereiden op leiding-zijn volgend jaar. Wij hebben er al vast zin in 😊!

Zaterdag 29 april is het RADIOACTIVE. Het is een evenement van de givers, maar aangezien wij hamburgers mogen verkopen op het evenement (en dus geld kunnen verdienen voor ons buitenlands kamp), worden wij verwacht mee te helpen opbouwen en afbouwen. Tijdens het evenement zullen wij vooral bezig zijn met onze hamburgers. Het is niet meer een festival buiten zoals andere jaren, dus waarschijnlijk worden jullie enkel zaterdag verwacht om op te bouwen en niet door de week heen. Meer informatie komt zeker nog! Maak maar alvast reclame bij jullie vrienden, opdat we veel hamburgers kunnen verkopen, hihi!

Zondag 7 mei blazen we uit van een drukke maand april en beginnen we de maand met een super leuke zondagse vergadering! Het is trouwens de laatste ‘gewone vergadering’ van het jaar … Dat is snel gegaan, zeg! Wat we juist gaan doen, is nog een verrassing!😉

Zaterdag 13 mei is het groepsdag. We gaan met heel de scoutsgroep op pad. Meer info daarover volgt nog via mail!

Groetjes van jullie allerliefste jinleiding

Jan, Sander, Luna en Brecht