Jonggivers

Dag allerliefste jonggivertjes,

Hoi jonggivers, er zijn weer 2 nieuwe maanden aangebroken met minstens even leuke activiteiten. Zoals je zal merken, zijn het er veel op verplaatsing, dus zie zeker dat jullie fiets in orde is!

Groepsopening 2 april en 7 mei!

Ons 2de weekend staat voor de deur 31/03 tot 2/04 gaan we op een heus Cars weekend. check je mail voor meer info

Op zaterdagochtend 8 april van 9 tot 10 uur is het tijd om paaseieren te rapen! Kom gezellig langs en zoek samen met ons naar de verstopte eitjes.

Zaterdagnamiddag 15 april van 14u tot 17u30 worden jullie massaal verwacht deel te nemen aan ons stadsspel. Ken je Leuven al op je duimpje of heeft Leuven nog veel geheimen voor je? Of dat een voor of nadeel is, zal je nog wel merken tijdens deze geweldige namiddag!

We zullen weer eens een zondagnamiddagactiviteit doen. Deze namiddag zullen we spenderen in ons geliefde Provinciedomein (dat van Kessel-Lo uiteraard). Zoals ‘normaal’ worden jullie verwacht op 23 april van 14u tot 17u30.

Het laatste weekend van april doen wij naar jaarlijkse gewoonte onze scoutsfuif Radioactive. Jullie leiding moet daar heel hard werken. Daardoor kunnen wij zondagnamiddag jammer genoeg geen vergadering voorzien …

Voor je het weet, ben je al vlot een week verder, maar maak je geen zorgen, we eindigen de week met een knaller van formaat: jawel, vlottentocht! Wat dit allemaal inhoudt, zal je te weten komen op zondag 7 mei van 14u tot 17u30.

Op zaterdag 13 mei organiseren wij een groepsdag voor alle scoutsleden! Samen gaan we op avontuur en beleven we een dag vol leuke activiteiten en uitdagingen. Leer je medescouts beter kennen en versterk de band binnen de groep. Dit is een dag om nooit te vergeten! Meer informatie volgt binnenkort, dus houd je mailbox en de scoutskalender goed in de gaten. Tot dan!

Groetjes van jullie favoriete leiding,

Simon, Huib, Maarten, Sam, Silken, Jasmine