Kawellen

Heeeyyy kawelletjes,

Op zondag 2 april gaan wij jullie leren om een echte scouts te worden. Jullie gaan leren sjorren, vuur maken en nog veel meer, want het is techniekenvergadering. Wij verwachten jullie allemaal om 14 uur aan het pleintje van de bosstraat. En om 17 uur kunnen jullie met een vol brein weer opgehaald worden op dezelfde plek.

Op zaterdag 8 april komt de paashaas naar de scouts. Wij zijn te weten gekomen dat de paashaas al heel vroeg zijn eieren heeft verstopt. Dus daarom spreken we nu uitzonderlijk om 9 uur af aan de Bosstraat en mogen jullie al om 10 uur opnieuw opgehaald worden op dezelfde plek.

Zondag 16 april gaan wij met z’n allen naar het Provinciedomein in Kessel-Lo!!!! Jullie worden om 14 uur daar verwacht en om 15 uur worden jullie weer opgehaald. Waar jullie precies verwacht worden, gaan wij nog laten weten in een mail. TOT DAN!!!!

Deze zondag 23 april gaan we een spel spelen waarop vele van jullie al lang wachten. Het is namelijk tijd voor vetzakkenvergadering. Doe best niet je allerbeste kleren aan. Wij verwachten jullie om 14 uur aan het speeltuintje van de Bosstraat en om 17 uur worden jullie daar terug opgehaald.

Zaterdag 29 april is het Radioactive, dus jammer genoeg hebben wij dat weekend geen vergadering. Hopelijk zien we jullie volgende week terug!!!

Deze zondag 7 mei is het hopelijk goed weer, want we gaan het grote waterspel spelen . Neem dus zeker een handdoek mee. En dan verwachten wij jullie om 14 uur aan het speeltuintje van de Bosstraat, waar jullie weer om 17 uur opgehaald mogen worden.

Deze zaterdag 13 mei gaan we met alle leden van de scouts op groepsdag. Waar en wanneer zal nog meegedeeld worden in een toekomstige mail.

Groetjes,

De kawellenleiding