Anciens Damiens (Oud-leiding)

Leeftijd:
18+ jaar

In 2021 werd een oud-leidingsvereniging voor onze scoutsgroep opgericht: de 'Anciens Damiens'. Na een mooie carrière als leid(st)er bij de Damiaanscouts kan je zo nog steeds blijven nagenieten van scouteske activiteiten en elkaar blijven zien. Niet meer wekelijks of vaker zoals vroeger, maar vrijblijvend en wanneer we er zelf zin in hebben. Sinds 2022 worden ook oud-leden en oud-foeriers van de Damiaanscouts toegelaten tot deze vereniging.

De Anciens Damiens worden geleid door voorzitter Jelle Symons en ondervoorzitter Ruben Geleyns. Je kan hen contacteren via anciens@damiaanscouts.be.

Het lidmaatschap loopt samen met het scoutsjaar (startend in september) en bedraagt 35 euro. Neem contact op met de Anciens Damiens indien je wil aansluiten. De inschrijvingen voor het scoutsjaar 2022-2023 zijn gestart!

De eerstvolgende activiteiten zijn:

• Zaterdag 8 oktober: 20ste editie WOF
  • Vrijdag 11 november: oud-strijdersspel
  • Zaterdag 17 december: bijlwerpen
  • Zaterdag 7 januari: nieuwjaarskampvuur

De Anciens Damiens zijn aangesloten bij de vereniging van de Vlaamse Oud-Scouts en Oud-Gidsen (VOSOG) en maken daardoor ook deel uit van de International Scout and Guide Fellowship (ISGF).